środa, 29 lipca 2015

Liebster Blog Awards

Na samym początku chciałabym podziękować Powiewowi Ognia za nominację.


Pytania zadane blogom, przez Powiew Ognia: 

1. Co daje Ci blog.
2. Jakie blogi obserwujesz? Trzy najlepsze. 
3. Co Cię inspiruje do pisania? 
4. Twoja najlepsza historia? Obojętnie czy śmieszna, czy nie.
5. Jaki blogi polecasz?
6. Jakie lubisz czytać książki? Proszę o szczegółową odpowiedź.
7. Co sądzisz o 50 Twarzach Grey'a? 

Moje odpowiedzi: 
1. Blog z pewnością daje mi satysfakcję i uśmiech :). 
3. Do pisania inspiruje mnie wszystko C: 
4. Z tym może, być problem. Postaram się jednak odpowiedzieć. 
Była zima dokładnie grudzień. U nas w mieście znajduje się fontanna. Dostałam od koleżanki wyzwanie, by w nią wejść. A skoro zimna pora roku wcale taka nie była, to weszłam. Miałam zamoczyć tylko nogi, ale poślizgnęłam się i wpadłam cała. Skończyło się na tym, że musiałam iść trzy kilometry do domu ;D. 
6. Uwielbiam fantastykę i horrory, ponieważ rozwijają moją wyobraźnię. (Dramatyczna pauza), niekoniecznie w dobrą stronę. 
7. Boże i to pytanie nastało właśnie teraz. A więc. Nie będę tego czytać, ani oglądać. Sądzę, że takim czymś ludzkość schodzi na psy. 
I TO TYLE C;

Moje pytania: 
1. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga? 
2. Dlaczego akurat blogspot? 
3. Cieszysz się, że nominowano Cię do LBA? 
4. Lubisz placki? 
5. Ulubiona autorka bloga. 
6. Ukochana postać z książki, bądź filmu? 
7. Najlepsza (Twoim zdaniem) kreskówka z czasów dzieciństwa? 

Nominuję: 

Jeżeli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach C:.

2 komentarze:

Mrs. Punk